پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۶۵۸
جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۴

فکرشهر: مراسم کاشت نمادین ۱۰۰ درخت در منابع طبیعی سرکره دشتستان توسط انجمن زمین پاک با همکاری دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان و اداره محیط زیست دشتستان و به میزبانی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دشتستان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، در این مراسم که امروز، 25 آبان ماه 97 با حضور مردم و فعالان محیط زیست انجام شد و فرماندار دشتستان، مدیرکل منابع طبیعی، مدیر کل محیط زیست استان بوشهر و وحید مصدق ـ عضو شورای شهر برازجان ـ نیز حضور داشتند، به رسم یادبود از چند نفر از فعالین محیط زیست و مدیران انجمن زمین پاک تقدیر به عمل آمد.

ارسلان زارع ـ فرماندار دشتستان ـ در این مراسم از اعتبار۱۴۰ میلیون تومانی برای منابع طبیعی شهرستان خبر داد و گفت که این مبلغ به طور کامل تخصیص خواهد یافت.

فرهاد قلی نژاد ـ مدیرکل محیط زیست استان بوشهر ـ نیز گفت که دیگر محیط زیست تنها نیست و با وجود فعالان مدنی و محیط زیستی، یک یار و یاور به این مجموعه اضافه شده است.

به گزارش فکرشهر، پس از پایان مراسم کاشت نهال، فعالان محیط زیستی به جمع‌آوری پسماند در محل منابع طبیعی دشتستان اقدام نمودند تا نسبت به دفع اصولی آن اقدام شود.

تصاویر توسط کورش شاکری گرفته و برای فکرشهر ارسال شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر